Buscar

Jovempa celebra hui la seua BBQ anual per a fomentar relacions empresarials i compartir experiències

08 Julio 2022
BBQ Jovempa

La Regidoria d'Ocupació i Desenvolupament Local col·labora amb la iniciativa dels jóvens empresaris alacantins

L'Associació de Joves Empresaris de la Província d'Alacant (Jovempa) celebra hui una nova edició de la seua tradicional BBQ, una cita a la qual han assistit més d'un centenar de persones i que servix per a fomentar les relacions empresarials, l'intercanvi d'experiències i la posada en comú d'iniciatives per al desenvolupament de projectes empresarials, al mateix temps que posa en contacte a proveïdors i clients.

La cita, que té lloc en el Restaurant Arrosseria la Marina des de les 13.30 hores, compta amb la col·laboració de la Regidoria d'Ocupació i Desenvolupament Local. L'alcalde Toni Pérez ha acudit a la celebració, acompanyat per la regidora d'Ocupació i Desenvolupament Local, Mónica Gómez, i diversos membres de l'equip de govern. Pérez ha animat als emprenedors continuar realitzant iniciatives d'este tipus. El preu de l'entrada és de 25 euros per a associats a Jovempa Marina Baixa i 30 euros per a no associats.

L'organització ha explicat que els associats a Jovempa Marina Baixa compten amb una taula expositiva on col·locar fullets, material, targetes de visita i el que considere l'empresa per a l'ocasió.